niedziela, 3 czerwca 2012

Pierwsze Art Clay-owe urodziny i Wyróżnienie w konkursie.

W maju minął wlaśnie rok odkąd zajmuje sie Art Clay-em. Moja fascynacja tym magicznym i absolutnie alchemicznym materiałem z uplywem czasu staje sie coraz wieksza. W tym miejscu jednak chciałam podsumowac mój Art Clay-owy rok, który był ku mojemy zaskoczeniu bardzo pomyślny i pełen sukcesów. Moje wszystkie Art Clay-owe przedwsieziecia powiodły sie. Znalazłam grono wiernych klijentek, kilka miejsc gdzie moja biżuteria trafia do nowych właścicielek. Jednak moja intuicja mówi mi, że najlepsze projekty ciągle przede mną i że mój Art Clay jest na etapie intensywnego rozwoju i ewoluje w strone elfiego i bardzo kobiecego świata. Ogrmnym zaszczytem jest dla mnie wyróżnienie w konkursie Metal Clay, organizowanym przez Metal Clay, Antidotum oraz Olissime, pozdrawiam w tym miejscu przemiłą Pania Aline Tyro Niezgode i Ole Pietrucką. Dla wszystkich odwiedzająych mojego bloga przygotowałam również małą niespodzianke, ale o tym w nastepnym poście... Pozdrawiam serdecznie i dziekuje Wszystkim za każde ciepłe słowo.

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia ... w pełni zasłużone :-))) No i życzę kolejnych lat z Art Clay-em i wieeeeeelu kolejnych sukcesów! Pozdrawiam ciepło :-)))

    OdpowiedzUsuń